اخبار داخلی
شماره: 3711
1392/07/10 - 03:21
کنگره بیماری های پانکراس و مجاری صفراوی برگزار شد

هفتمین کنگره بیماری های پانکراس و مجاری صفراوی از 10 تا 12 مهر 1392 توسط مرکز تحقیقات بیماری های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان شهید آیت الله طالقانی برگزار می شود.

به گزارش بنیان،  امروز نخستین روز از هفتمین کنگره بیماری های پانکراس و مجاری صفراوی زیر نظر مرکز تحقیقات بیماری های گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی با همکاری گروه های دیگر از جمله جراحان، رادیولوژیست ها، آنکولوژیست ها و...برگزار شد.
دکتر محمد هادی زاده دبیر اجرایی این کنگره گفت: این کنگره به سه  بخش متفاوت تقسیم شده است. بخش اول مختص  سخنرانی اساتید بنام ، بخش دوم پنل و بخش سوم ارائه مقالات خواهد بود.
وی ادامه داد: در بخش نخست،  سخنرانی ها در خصوص بیماری های مختلف پانکراس و مجاری صفراوی و همچنین بیماری های خوش خیم مانند کیس های خوش خیم پانکراس و بیماری های بدخیم مانند تومورهای پانکراس و... بحث می شود. 
دکتر امیر هوشنگ محمد علیزاده فوق تخصص گوارش و کبد دبیر علمی این کنگره در مورد تعداد مقالات ارسال شده به کنگره گفت: حدود 70 مقاله با ارزش علمی ارسال شده است که از بین آن ها 45  مقاله را انتخاب کردیم و از بین مقالات انتخاب شده 30 مقاله سخنرانی و 15 مقاله پوستر شده است.
در پایان دکتر هادی زاده هدف از برگزاری این کنگره را هماهنگی بین گروه های مختلف دانست و افزود: هدف از اجرای این کنگره علاوه بر هماهنگی بین گرو های مختلف ،تشخیص و درمان بیماری های مختلف که روز به روز بر تعداد و تنوع ان ها اضافه می شود و همچنین شناخت و ارائه راه های جدید درمانی است.
پایان مطلب/
 
©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved